Ursäkta, dåligt av mig!!

Hej bloggen! JAg ber så hemskt mycket om ursäkt för mig jättedåliga uppdatering!!
Jag har vart så himla trött den senaste tiden :(

Jag måååste verkligen skärpa mig när det gäller bloggen!! Men det var lite problem med bloggen.se på mobilen, kunde inte skriva något i inlägget, gick bara att skriva själva rubriken :S jättekonstigt!!

Idag hade hela skolan förutom niorna friluftsdag. Först var vi funktionärer för åk 1-3, vi delades in i grupper och var på olika stationer som dem skulle lösa och få poäng. Jag var med Ebba, Leo och Johan B :)
sen hade vi orientering borta på IP, hittade 2 av 7 kontroller för vi gav upp XD hahah ^^

nu ska jag äta god kebab vi ses! :D ♥


knäpp bild på mig och Lini :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0