Glad Midsommar allihopa! :D

Glad Midsommar på er alla bloggläsare! :D
dagen/natten tillbringas med familjen Lundin (grannarna på andra sidan vägen) ;)
Ska bli riktigt trevligt och roligt som alltid! :D

Malin och jag ska sova i vårat militärtält sen ska bli väldigt mysigt :D
För första gången på några år ska jag ha midsommarkrans i håret XD hehe tycker att det är fint jah :D

Ha en trevlig midsommar för det ska jag ha i alla fall! :D






liiiite gamla bilder på mig och Malin XD
eller den sista bilden är tagen det här året i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

näää dom där bilderna va typ tagna igår! :)<3

2011-06-27 @ 10:06:19
URL: http://bestforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0