vilket lov..

Hejsan svejsan!
Längesen det var jag bloggade, väldigt ledsen för det!
Men nästa vecka tror jag att det blir bloggpaus för min del. Först är det EM sen ska jag till stugan dan efter man kommit hem från EM, så det blir nog inte mycket tid till bloggande då tyvärr :/

Igår va jag lite med Malin sen så kom 3 st från klassen hem till mig och hjälpte till med tårtor till komunfika XD
Våran klass skulle alltså sälja fika till komun ;)
Sen åkte jag på träning med 14FeeT, gick suuuper!! Om vi fortsätter såhär kommer det gå bättre! :D
Efter träningen åkte jag direkt till komunfikat då, gick jättebra där också suuuupergoda tårtor!! vi är grymma! :D

Idag ska jag va med älskling sen blir det 2 timmars träning med bästaste älskade 14FeeT :D



14FeeT är så bra, riktigt riktigt riktigt bra! Titta på oss, ohlala!! :D

Älskar er 14FeeT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0