30 sanningar om mig Linnea!

1. Jag hatar ormar mest av allt
2. ... Jag kan inte ens se dem på TV utan att få tårar i ögonen eller kolla bort
3. Jag älskar att dansa och sjunga
4. Men jag tycker inte att jag är bra på att sjunga
5. Jag har en lillebror som heter Hannes
6. Vi brukar inte bråka lika mycket längre
7. När vi var små så lekte vi hela tiden
8. Jag har en bästavän som heter Lina
9. Vi har vart bästavänner i 3 år sen den 15 juni 2008
10. Hon förändrade mitt liv
11. i 6:an hatade jag mitt liv
12. Jag älskar att ta kort med en systemkamera
13. Jag vill ha en men kan inga intällningar
14. Min familj och mina vänner betyder mest för mig
15. Min kusin Josefine och jag är väldigt lik varandra till sättet
16. Vi har samma humor och vi har ALLTID roligt när vi träffas
17. Jag har en pojkvän som jag har vart tillsammans med i nästan 2 månader
18. På Torsdag åker jag och min dansgrupp 14FeeT till Danmark på EM
19. Jag tycker det är roligare att smsa med killar än tjejer
20. Jag älskar min klass 8 alfa
21. Jag börjar i 9:an i höst
22. Jag har en stuga i Medelpad (mitten av Sverige)
23. Jag är väldigt rädd för hajar
24. Det känns konstigt när jag inte är med Pontus
25. Jag tycker inte om falska personer
26. När Lina ler så ler jag
27. Jag tycker Lina har världens gulligaste leende
28. Jag älskar sommaren
29. Jag har ganska dålogt självförtroende
30. Det jag gillar mest med mitt utseende är ögonen och håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0