EM here we come! :D

Hej alla sommar glada! :D
Haha, ja Lina jag tror nog jag får skaffa en egen blogg xD men nog om de nu ;)

längtar så himla mycket till imorgon då jag och världens bästa 14FeeT flyger till Danmark för att tävla i EM :D
sååå himla taggad nu alltså!!! :D:D:D

ska bara packa i nesesären (stavning), badkläder, laddare till kamera + mobil, kamera och handdukar ;D
sen är allt packat och klart!! :D

08.06 går vårat tåg till Arlanda :) så jag ska gå upp 06.45 ^^ sen kommer Jossan och morbror Nicke 07.45
så åker vi till tåget tillsammans! :D
ååååååh, längtar sååå himla mycket! :D:D ♥


världens bästa 14FeeT :D



Kommentarer
Postat av: alva

Lycka till nu tjejer och ge allt! Ta mycket kort också ;)<3

2011-06-30 @ 15:36:48
URL: http://palvis.blogg.se/
Postat av: paulinasfoton

Gud vad konstig jag såg ut!! :)

2011-08-20 @ 16:16:56
URL: http://paulinasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0