finally home! :D

Hej allesammans! :D
nu var det längesen jag skrev på våran/min kära blogg ^^

Vi hade det hur bra som helst på EM i Danmark, tänk hur många duktiga dansare det finns i Europa! :O
helt makalöst, jag ångrar inte 1minut av det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas vi/jag får en till chans som den här, vi hade hur kul som helst med gruppen och alla andra!! <3

Jag tog många kort, lägger nog upp några av dom här.
Fast det får nog bli imorrn för idag är jag trött efter en lååång dag! :D
imorrn hoppas jag att jag får träffa Pontus också, saknar han sååååå himla mycket alltså!
Måste ju få träffa honom innan jag åker igen på Onsdag XD ♥

nu ska jag ta och äta lite käk, sen sätter jag nog på en film och myser HEMMA i soffan ;)



Kommentarer
Postat av: REBECCA SCHILLING

Fin blogg

2011-07-13 @ 19:14:07
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0