Känns inte kul det här!

Hej allihopa! :D
förlåt att jag inte bloggade någonting igår! Men jag var så trött efter midsommarfirandet :/

Men idag så hade jag i alla fall tänkt träna med gruppen, men det verkar inte bli något av :(
för vi hade tänkt att ha privatlektion men hon har inte svarat och då tänkte vi träna bara ändå men vi vet inte vart vi ska träna då :(

ååå, jag som hade sett fram emot att träna med världens bästa grupp :(

Vi behöver ju träna, vi åker ju på Torsdag och jag vill känna mig säker!!
Men vi ska ju träna imorgon och på Onsdag, men ändå. Vi ska visa förändring till Lisa (våran danslärare) imorgon så det hade vart bra att träna idag!!!! Men vi får se hur det blir.

Kanske ska vara med Jenny före träningen om vi nu ska ha någon ;)
men vi hörs alla glada! :D

världens bästa och roligaste grupp, 14FeeT ♥







Några bilder från Midsommarafton :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0