dag med min tokfia lina johansson! ♥

Hej igen! Fortsätter dagen i ett nytt inlägg XD

Jag åkte från Alva med 14.05 bussen till stan för att möta min tokfia Lina Johansson :D
Sedan tog vi bussen hem till henne i Hille ;D

Vi började med att cykla till Strömsbro tror jag det var, där köpte vi varsin twister (isglass) och ett paket jordgubbar.
Riktigt mumusigt var det när vi åt det när vi kom hem igen :D
Sedan tog vi några snygga bilder, pratade och skratta, tog några fler (många) snygga bilder, lagade mat och skratta ännu mer!!! XD

Vi har alltid roligt när vi är, så jag kunde redan förutspå att vi skulle ha kul ;)

åkte till stan med 20.42 bussen och hann precis med bussen 21.02 till Skutskär :D
nu är jag hemma och fryser lite ;) Men ska nog kolla på min älskade TRASSEL nu :D
har inte kollat på den på typ 1 eller 2 dar ju :O

hehe... Men vi hörs imorgon :D:D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0