du var allt jag någonsin önskade och nu har jag dig i tryggt förvar i mitt hjärta ♥

Hej allesammans! :D
idag ska jag trän med bästaste gruppen, idag ska vi visa förändring till Lisa och jag tycker det är en stor förändring!
Hoppas hon också tycker det :)♥

Idag på morgonen hade jag lite feber och lite ont i huvudet, så jag tänkte: "NEEEEEJJJJ!! inte bli sjuk nu till EM!"
men vid halv 2 tiden mådde jag bättre så jag kände för att bada, så jag cyklade till Willysbadet och tog ett dopp ;)

när jag kom upp ur vatten så frågade en kille mig: "hur många år är du?" JAG: "15" HAN: "Okej, jag är 13"
sen så gick han bara XD Hahahah.. helt random kille liksom ^^

nu ska jag ta och käka lite, sen sticker jag till dansen med Hannie :D ♥
vi höööörs!! :D



Hannie på bild! :D

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 18:35:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0