Världens härligaste dag! :D

Hej på er alla gulliga läsare! :D
Idag gjorde jag allt som jag sa att jag skulle göra :)

Jag packade till Danmark är bara lite grejer som ska packas ner :)
men jag packade inte till stugan så riktigt allt gjorde jag inte (a)
jag städade mitt rum och jag var med Pontus! :D

efter jag städat och packat så åkte jag med Hannes och hans kompis och bada på Willys :D
sköööönt! :D där så träffade jag FAnny Eriksson, Sofia Tupakka och Mathilda Löfgren som jag var med lite :)

Efter jag badat klart cyklade jag hem fixade lite och sen hoppa jag på cykeln igen och cyklade iväg till Pontus! :D
Vi kollade på film "Smekmånaden" hann inte kolla klart på den för sen åkte vi ut med deras båt!
Vi åkte till Kläcken där jag och Emil (Pontus lillebror) badade :D suuupermysigt var det! :)

Sen så cyklade jag hem :( men Pontus följde med mig en bit :D
Nu sitter jag här och skriver ^^

Nu ska jag nog ta mig en toast och sen väntar duschen och efter det kanske en film (om jag orkar) hehe :)
byyeee!! :D ♥


tycker om den här bilden på mig och världens bästa mamma! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0