som en sommardröm :)

Hejsan! Inte så mycket uppdatering igår heller :/ Men jag ska förklara varför just nu ;)

Var ju med min underbara Alva Vikström igår :D
Sedan var jag på träning som jag sa :)
Efter det så var jag med Alva igen, jag sov där och vi hade en massa skoj! :D

När jag kom så gick vi ut och knäppte några kort :)
Sen när vi kom in igen åt vi lite jordgubbar och grädde, sen åt vi Ben'n'Jerry's Half Baked medans vi kollade
Baksmällan ;) supergod glass och superbra film ;D

Gick sedan ner och poppade popcorn satt vid datorn, gjorde oss i ordning och kollade på en till film ;)
Bring it on again :D
Alva somnade när filmen nästan var slut ^^ så söt när hon sover, hihi (a)
Sov sen till halv 1 och åt frukost XD

Riktigt härligt!!! :D:D:D




några av bilderna jag och Alva tog :D
Älskar dig gumman! :* ♥

Kommentarer
Postat av: alva

Älskar dig! :*<3

2011-06-18 @ 00:39:52
URL: http://palvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0