tjejkväll med mina tjejer!! :D

Hejhej bloggen, blev inge inlägg igår för att jag var hemma hos Elin på tjejkväll! :D
Det va jag, Maria och Jenny som var hembjudna till Elin. Vi hade hur kul som helst och jag tror att jag
gick upp några kilo efter allt vi åt XD hahaha.. Jag hade med mig mitt spel "med vilda gester"

det är ungefär som charader fast ändå annorlunda ;) först var jag och Maria i lag men vi förlora, sen var jag och Jenny i lag men vi förlora också och sen var jag och Elin i lag och då vann vi! :D:D:D

Galna kan man säga att vi är XD
vi hade planerat att kolla på film, men det blev inte av ^^
tog några bilder som jag kan lägga upp senare :D (om jag kommer ihåg det bara) ^^ (a)


Jenny Penny :D


Maria Jordgubbstvilling :D


Elin Pelin :D

det var inte dom bilderna vi tog, nu visade jag bara hur dom ser ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0