My dream is to have you by my side forever and ever.

Vart med sötnosen Camilla Edlund idag! :*
Det roliga är att vi båda har namnsdag idag!! Hon heter Linnea i mellan namn och jag heter ju Linnea ;)
Så Grattis till oss!!!! :D:D

Vi var riktigt flummiga och skrattiga XD till och med hennes pappa påpekade att vi var väldigt "flamsiga" ^^
vi hade i alla fall riktigt kul, vi får va snart igen gumman! :*

Skolan var väl okej, hände inget speciellt men var ändå ganska chill.
Imorgon är det konfirmation och jag är inte så nervös, men jag kommer att vara hur nervös som helst imorgon!!!
typ hela min släkt kommer att vara där och dom kommer höra mig sjunga :S men som tur är så sjunger jag inte själv!! :D

nu ska jag dra vi hööööörs ;*



ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄNNEN LINA HAGLUND!!! :* ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0