Mormor och Kjell på besök!

Hej alla gobitar! Just nu sitter jag i härliga soffan och äter lite jordgubbar jag har fått av Mormor och Kjell som är här på besök!! :D
Tack så mycket för jordgubbarna, älskar er sååå mycket!! ♥

Idag var det skola igen, så skönt att vi bara går till Onsdag den här veckan eftersom det är Kristihimmelsfärd om det nu stavas så ;) sen får vi ju en extra lång helg eftersom det är Sveriges Natoinaldag på Måndag också ;)
såååå nice!! :D:D

har vart duktig och gjort lite läxor idag också!! Ska fortsätta med det imorgon också sen drar jag iväg på discoträning igen, den sista :(  trååååkigt :(:(

näh, nu ska jag fortsätta smaska lite jordgubbar, vi hööör ;)


sötfisen Jenny och jag då :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0