I love you and you love me! ♥

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering!! Har vart så grymt trött och jag har även haft annat för mig.
Men jag ska skärpa mig jag lovar!! :)

Just nu så sitter jag och väntar på att Lina och hennes mamma ska komma och hämta mig.
Ska hem till henne och sedan drar vi på discoträning igen!! :D:D
Ska bli riktigt kul!!

Skolan var okej, råkade somna lite på spanskan bara.. hehe (a) men Reyner blev inte sur som tur var!
Det bästa med skolan är ju att få träffa min gullpöjk Pontus!! Tack för att du finns i mitt liv! :*

Men nu ska jag packa mina grejer! HEJDÅÅÅ!! ;**



Fick äntligen träffa min gullplupp Lina som vart på SM!!! :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

Hahahah, Linnea då, somna på spanskan! xD<3<3<3<3

2011-05-17 @ 21:31:28
URL: http://bestforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0