folk säger att jag är galen och det är jag, för jag är galen i dig!

Hoppas bara att Lina inte lägger av att skriva i våran blogg :( vill inte förlora henne och jag är säker på att ni inte vill att hon ska lägga av heller ;)

Skulle egentligen träna med bästa 14FeeT men det blev inget av för att några hade sprutat ner golvet med handsprit eller något liknande :S
Så jag, Lina och Hanna åkte hem till Hanna och hade roligt som vanligt ;)

Ska även träffa Hanna imorgon också, kommer att bli riktigt flummigt känns det som ;)
Men rooooligt såklart!! :D:D




Nu kommer bilder från dagen i skolan:



Kommentarer
Postat av: hanna

guuuud så vackra bilder på mig!! <3<3<3

2011-05-27 @ 14:27:52
URL: http://hanniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0