Dispicable me. (Dumma mig.)

Måste bara säga att filmen är BÄST!! Alltså dumma mig om ni förstod ^^
Var skola igen då.. Inte kul... Eller jo det var visst kul eftersom Lina Fransson och Camilla har börjat i våran bästa klass!! :D:D hade glömt bort det imorse, vad dum jag känner mig :( Men jag älskar er ska ni veta!! :*

Fick sluta halv 2 idag för att sista lektionen i SO ställdes in för att läraren inte skulle vara där så vi fick hem uppgift.
Men jag fick sitta kvar i skolan 1½ timme för att vänta på Lina Johansson som sluta 3 >.<

Åkte in på träning med henne,Lina och Moa. Roligt som vanligt! Sen åkte jag och Lina Haglund hem igen jag gjorde lite SO och sen käka lite och sen direkt till teatern. Fick våra scenkläder idag, jag fick en klänning som var gul,rosa,orange och vit tror jag att det var sen var det också ett hårband med en massa pipränsare som sticker ut XD jättegulligt XD skulle ha lagt ut bild men ebba har bilder så hon får väl skicka dom till mig senare.

aja nu ska jag inte tråka ut er med ett långt inlägg. Hööööörs ;*

riktigt gullig bild ^^

Kommentarer
Postat av: amina

söt bild :)

2011-05-03 @ 08:30:29
URL: http://aminaamme.blogg.se/
Postat av: Maliin

Ebba visade bilden på er! ;D Såå snygga! ^^<3<3<3<3

2011-05-03 @ 21:05:00
URL: http://bestforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0