Bästa helgen någonsin!!

Idag tog jag 11.20 bussen till Älvkarleby för att vara med Pontus!! :D
vi var mest ute men sen gick vi äntligen in till han, myyysss ^^

Efter det gick jag hem till Alva och vi åkte tillsammans in till dansen, en väldigt härlig träning var det!! :D
Åkte bussen hem med Moa och Lina, kul som vanligt! :D

Berättar lite om gårdagen också.
Var med Lina hela dagen, sålde först en massa kakor. Har 3 st burkar kvar av 12 ;) Tack för hjälpen gumman! :*
Sen åkte vi till Lina och ett tag senare kom min familj också. Jag,Lina,Victor och Hannes spelade BUZZ. Vi förlora :(
Men åt en riktigt god mat och efterrätten var också supergod!! :D Sen vid någon tid över 8 så åkte vi till Majkasen i Älvkarleby, träffa en massa trevligt folk. Sen var det fyverkerier dom var superfina. Jag satt och kolla på dom med Pontus :D hihi, det var roligt. Sen åkte vi med och spelade Wii (Bowling). Jag och Lina slog rekordet!! 239 poäng ;D
Sen åkte vi hem och sov ^^
Världens bästa helg hittills :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0