vänner är som stjärnor du ser dom inte alltid, men du vet att dom finns

Tjena allihopa.
vet ni vad jag har faktiskt hunnit kollat igenom matten och tror jag kan det mesta.
är det nån av er som man vet vad man har gjort för ändrig om det står "0,8 x 400"  ??
jag vet det, känner mej jätte smart.

men för övrigt är någon som vet något ställe som är roligt att praoa på? :)
det går lite segt att hitta nån plats tycker jag, men nått lär vi väll få tag i.
planerna är att jag ska praoa med louise vi har ringt ett ställe och dom skulle ringa upp igen om svar, så vi får väll se.

men nu ska jag inte skriva något mer, känns som jag har jätte mycket att berätta nu för tiden XD
aja byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0