Tillbaka till verkligheten.

Kände bara för att skriva av mig lite i det förra inlägget, var bara så otroligt irriterad och less på de.

Idag har jag i alla fall vart med min sötnos Jenny! :D
Hade en massa skoj och tok för oss :) Klockan 6 var vi på skolan och hade föräldrarmöte.
Ni undrar säkert vad vi gjorde på de, men det var såhär att det var bestämt så. På det mötet skulle vi bestämma hur vi skulle samla in pengar till våran Polenresa i 9:an :)
Det gick jättebra, men det uppstod en hel del diskutioner om allt :)
Vi skulle också tänka ut vad vi ska göra på Vårmarknaden ;)
Men det visste vi redan innan så det var inte så mycket att prata om.

Förlåt att jag tråkade ut er lite men men.. Sånt händer ju också ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0