Patetiskt..

ÅÅÅhh!!!
Blir så himla less på allt som har hänt den senaste tiden...
Världens bästa klass har blivit helt förändrad i 8:an (i alla fall vissa)

Sen så är kärleken helt jävla patetisk!! I alla fall var tills nu!! <3
Förlåt att jag svär men är bara så himla sur och ledsen!!

Nu vet man aldrig vem man kan lita på. Jag har några jag kan lita på men man måste se upp ibland.

Jag blev verkligen ledsen över det du gjorde och det vet du säkert om. Men även om du säger att det inte var meningen så spelar det ingen roll. Du gjorde det i alla fall. Efter händelsen så säger du inget heller, det gör dig bara ännu mer patetisk. Du sa ingenting men din kompis sa en hel del.
Jag säger bara, tur att jag gjorde rätt val innan det var försent!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0