lite information

tjena alla gó bitar som läser våran blogg.
linnea tror jag inte kommer skriva så mycket nu ett tag, så ni får stå ut med mej.
eller jag vet inte hon kanske får ett ryck och börjar skriva.

imorgon är det skola som vanligt och äntligen får jag ha musik.
tror inte jag haft det på flera veckor.
sen så är det dags för konfa.
det blir nog kul!♥

vet inte varför jag bloggar har inge vettigt att skriva egentligen
men tycker det är roligt att informera er lite.
juste tränigen med 14 FeeT gick bra och efter den va jag hemma hos go biten linnea en stund.
va längesen nu det.

så har jag kollat lite kläder, finns så mycket saker som jag vill ha!
byeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0