Hannas place

som jag skrev tidigare blev det så att vi sov hemma hos hanna.
det var jag, linnea, malin & hanna såklart! :D

vi hade så jäkla kul så det finns inte, vi har skrattat, skrattat och skrattat lite till!!

tack för kvällen/natten/morgonen tjejer, det här är nått vi måste göra om.
jag kommer inte glömma det här direkt!!

-älskar er♥


först så åkte jag och linnea hem till linnea för att packa hennes väska,
så linnea fick ringa hanna så vi kunde bestämma hur vi skulle göra.
och mycket packning vare, linnea ser riktigt taggad ut! ;)





Sen lämna vi in alla väskor där vi skulle sova,  sammtidigt som vi pratade lite med varanndra!








Sen vart det dags att äta lite godis, popcorn och annat gott.
fast bara popcorn för mej då! :)










hihi sen knäppte vi grymmt snygga bilder, ni är för härliga tjejer!







sen så toka vi oss lite grann också ofc, vi är allt bra galna tillsammans faktiskt!
vi spelade in en film också, den vart helt klart bäst.
fast kanske inte helt normal! ;)






haha så fanns det ju en perfekt fotospegel för mej och linnea ;)





sen traska jag och linnea hem till henne, sen medans jag vänta på skjuts så knäppte vi lite fler kort! :D
så var det slut på det roliga och kvar blev en trött tjej med nya roliga minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0