dans, dans och lite mer dans


haha gammal bild, saknar tiderna lite faktiskt.
men tiden går och folk förändras och man kan inte få det som förr hur mycket man än vill...


hur som helst så gick skolan ganska bra idag, vi slutar tidigt och det är skönt.
20 i ska linnea hämta upp mej i "hennes" bil! ;)
också drar vi iväg på privat träning med fjorton fötter!
sen blir det friträning med carl och till sist när jag kommer hem blire att tagga tävling!

juste har jag berättat att jag och louise fixat prao plats?
vi ska vara på en typ resturang och café och idag ringde jag och fråga hur vi ska göra med maten och dom BJUDER, fatta taggad jag är alltså!♥

aja måste packa väskan och så nu
höööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0