var nöjd med allt som livet ger

är det någon mer än jag som är trött på folk som säger att dom är tjocka, fula o.s.v?
hur man ser ut är inte något man kan göra åt. varför inte bara säga att man är nöjd med sej själv?
är man tjock beroende på att man ätit fel och inte tränat så är det ju ens eget fel? då kan man ju inte klaga sen?
är man deremot lite större bara för att det är så är det väll inget fel med det? och tjock när är man tjock?
varför är det så bra att vara smal?
om man inte älskar sej själv hur ska då andra kunna göra det?
var glad att du har 10tår och fingrar och kan gå och prata!

alla är fin på sitt eget vis, för vem har bestämmt vad som är fint och fult?
alla har ju olika smak, man är sej själv och det ska man vara stolt över!!

jag är nöjd med mitt utseende varför ska alla ha så svårt att säga det?
jag är nöjd och det borde ni med vara!!

haha undrar om nån läste allt?
var bara tvungen att skriva lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0