Underbart! :D

Hejsan hoppsan alla glada läsare! :D
idag ska jag ha en underbar dag med älskling har jag bestämt XD
men det är alltid underbart med han så ;)

tar bussen dit efter jag har ätit, så nu chillar jag lite här framför datorn ;)
första dagen på sommarlovet är det också! Grymt skönt måste jag säga!! :D:D

Juste jag har glömt att skriva det här ^^
för typ 1 vecka sen fick jag "Ungdomens kulturpris".
det är ett pris som man får om man håller på med: Dans, Teater, Musik och Data, inom Älvkarleby komun.
Mamma anmälde mig, skrev en motivering till varför jag skulle vinna priset och skickade sedan in det till komunen.
i slutet av Maj så ringde dem och berättade att jag hade vunnit ^^

Så på Nationaldagen fick jag mitt pris som var en check på 3000 kr och ett diplom :)
hade tänkt att ni skulle få se bilder nu, men det krånglar med mammas dator så ni får se dem senare istället :)

Vi hörs hejdåå! :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0