Sommarlov! :D

Hej allihopa! :D
idag fick jag sommarlov ^^ 
Jag vet senare än alla andra, men vi börjar och slutar alltid på en lördag för att det är inte så många föräldrar som jobbar på lördagar XD

men skönt med sommarlov i alla fall! :D
först hade 8-9 skolavslutning. Jag, Jenny, Lina J, Elina, Ebba, Mikka, Peggy och Vilma sjöng "sång till friheten"
jag,lina och jenny lade stämma på den. Vart superbra! :D

sen hade F-4 skolavslutning, såå söta barn det finns alltså!! :D
vi fick sjunga igen ;)

sen hade 5-7 skolavslutning brorsan och Pontus hade skolavslutning då ;)
fick sjunga igen ;)

hahah.. Fick höra Rektorns tal 3 gånger XD
Bilder från dagen kommer i ett annat inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0