jag älskar dig och du älskar mig ♥

Hejsan allihopa! :D
fick äntligen nånting att göra senare!! :D:D
åkte till Pontus för det kunde jag tydligen göra XD
jaja, hade typ vattenkrig på hans baksida, jag och Pontus mot hans lillebror Emil XD
Emil blev så blöt så att han hoppa i deras pol med kläderna på XD

Haha så roooligt vi hade alltså XD
sen åkte vi till hans mormor och morfar i Skutskär.
Vi åt mat och jordgubbar, muuumsigt vare ;) Dom var riktigt trevliga i alla fall :D
hoppas dom tyckte om mig också ^^

Sen åkte jag hem och åt igen, hehe.. tjock som jag är (a)

nu kollar jag på Wallander:Mörkret första Wallander jag ser tror jag ;)
Men vi höörs, hejdåå :D ♥



bild på Pontus, då jag fyllde år ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0