Hej alla glada läsare! :D
idag vet jag inte vad jag ska göra, förutom senare vid 15.30 ska jag träna med bästa 14FeeT :D

Ska nog kolla på film tills jag åker ^^
det är ju ett perfekt film väder ju xD aja, eftersom jag inte skrev vad jag gjorde igår så gör jag det nu ;)

Igår:
igår så skrev jag att jag skulle ha en underbar dag med älskling, och det hade jag också! :D
vi mös,kollade på film, prata och skratta :) riktigt härlig dag var det i alla fall, tack älskling för en underbar dag!!! :*
jag tog bussen dit 13.20 och tog bussen hem 21.07 :D
sen när jag kom hem kollade jag på trassel (a)

Jättebra film är det!! :D
5-5 får den av mig!!! :D ♥

nu ska jag kolla på film :))


bilderna från nationaldagen som jag lovade er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0