äntligen!! :D

Hej alla fina!
idag har jag ääntligen tagir mitt första dopp!! :D det var ganska så kallt, men det var ändå skönt eftersom jag var så varm ^^ åkte dit själv tråkigt nog, ville åka dit med Malin men hon är i Fagerviken med Hanna :/

men jag var med Chrille Karlsson och Filip Töyrylä en stund.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vill att Pontus ska komma hit men han har inte svarat på mitt sms :/
men hoppas han gör det snart ^^

Nu kom grannen Kicki och snart kommer väl grannarna Micke och Martin :)
dom ska grilla här med oss så det blir väl mysigt :D hade ju vart lite roligare om grannen Malin också var med ;)

aja, vi hörs senare alla bästa bloggläsare! :D ♥


2 bilder från igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0