Taggad! 8'D

hejhej! :D
kom precis hem från en underbart rolig Jazzlektion, som jag skrev förra veckan håller vi på att dansa till Fame!
Hur kul som helst är det ialla fall! :DD

Imorrn ska vi börja på Rotskär halv 9 för att kolla på Avalanche (stavning) och Bengt med ett efternamn jag inte kommer ihåg XD hehe (a)
Senare på kvällen klockan 19.00 är det Bal på min skola!! Längtat så mycket, jag har bjudit med mig Lina som min gäst så det blir grymt kul! Efter om hon får så ska hon sova här :D hihi, känner att det var grymt längesen vi sov över! 

ÄLSKAR DIG LINA!!! Vet inte vad jag skulle göra utan en sån fantastisk vän som dig! :* <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ha jättetoppen på balen! Gruppdansen är toppen.

2011-02-10 @ 22:04:05
URL: http://linaochlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0