Glee dag ;)

Tjena! :D
i inlägget tidigare skrev jag inte vad de skrev om i deras bloggar sorry (a)
men alla bloggar som jag läste, läser juh även lina och hon skrev vad dem skrev om så jah ni vet juh ;)

men iallafall, idag har vart en riktig Gleedag måste jag säga haha. Har 4 avsnitt kvar att titta på ;)
men dom får jag kolla på imorrn ;D
och idag kom det 2 st söta tjejer och hälsade på lilla mig :D
och dom söta tjejerna var juh såklart Lina och Moa, så snällt av er gullungar uppskattade det verkligen :D
Blir nog skolan för mig på onsdag jippie!! ^^  så imorrn blir det att vila och 15.30 ska jag klippa mig också :S
ska bara toppa håret så jag får bort det slitna ;)
aja ska inte tråka ut er med ett långt inlägg ^^

höres senare Kram Linnea :*

 

Här är juh hela gänget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0