De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar.

Tjena mors!
kom precis hem från dansen, åkte in med moa & lina!
skolan idag var inte så jätte jobbig, tycker faktiskt jag jobbade riktigt bra (y)
sen gick jag in och hälsa på sjuklingen linnea en snabbis.
nu har jag precis ätit lite mat och glass och snart ska jag bege mej till dansen ännu en gång.
men nu har vi en annan grupp som jag missa förra vecka, så nu har jag lite att ta igen.
på vägen hem från bussen gick jag förbi och kolla där det brunnit.
huset stog faktiskt kvar, men det syntes att det brunnit kan man ju säga.
jag tror det brann mest inuti.

nu överlåter jag bloggandet åt linnea
byeeeee

jag vill ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0