DANS i mitt hjärta!

hejhej!
Idag har jag haft en 2 timmars dansträning med 14 FeeT och åkte med Carls mamma in till våran 1½ timmes träning på Uddans gick jättebra :D Men jag måste verkligen träna min discosingel! Hehe..

Jag måste bara berätta, när jag och Lina åkte hem med bussen så var jag nära att inte komma hem!
Bara för att mitt busskort hade gått ut den 9 Februari och det hade inte jag en aning om för jag åkte i Torsdags med det och då var det 10. Så Chauffören sa: "Du, det här busskortet har gått ut, det här går inte att åka på."
så jag sa: "Jaha, så jag måste gå av?" Chauffören: " Ja om du inte kan lösa det med SMSbiljett eller kort."
Lina: "Linnea du kan få låna min mobil att göra SMSbiljett." Jag: "Betalningskort?" Chauffören: "Ja"
Jag: "Men då betalar jag med betalningskort."
Tänk om inte jag hade haft betalningskortet med mig, då skulle jag inte kommit hem.
Han var faktiskt ganska otrevlig än vad det ser ut på det jag skrivit. Usch jag tycker inte om otrevliga busschaufförer... >.<

Nyss kollat på Solsidan! Haha hur kul som helst!!!!
Men nu ska jag basta, guh vad skönt :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0