Dag 9 - det roligaste jag vet

ojoj det finns mycket! :D

Dansa och sjunga
♥Vara med Lina
♥Sommarlov
♥Teater
♥Vara med mina andra vänner
♥DANSTÄVLINGARNA!!!!!

dansa och sjunga, det gör jag oftast när som helst. Brukar gå runt och dansa i skolan ibland och även sjunger jag hela tiden och vill gärna kunna sjunga bra!!
Vara med Lina, det är tur att vi dansar tillsammans annars skulle inte vi träffas så jätteofta! Men det är alltid roligt att vara med dig för vi har samma humor och kan skratta åt sjuka grejer som bara vi bästavänner förstår XD
Sommarlov, det tycker väl alla är roligt och härligt? Men det är då man skaffar alla minnen oftast! Så grymt kul!
Teater, det är nått jag alltid tyckt om sen jag var liten! Tur att det är kvar i blodet än! Är så himla roligt att stå på scenen och spela sin roll :D
Vara med mina andra vänner, Alltid roligt!! Hittar på så roliga saker, jag älskar att skratta verkligen, och det gör jag bäst med mina vänner!!!!! ;D
DANSTÄVLINGARNA!!!!!, huuur kul som helst!!! Är så himla härligt att åka med bussen till tävlingarna med bästa Uddans tidigt på morgonen då alla är så söta med flätor åt alla håll och kanter ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0