Dag 6 - en perfekt helg för mig

Det var en ganska svår en,
men såhär skulle det nog se ut:

Fredag; efter skolan är jag med linnea och kanske några andra kompisar.
Vi skrattar riktigt mycket och flummar runt, och sover jag över där.

Lördag; Åker in och dansar med 14 FeeT och har det riktigt bra.
och träningen går super bra!!
sedan är jag med linnea hela lördagen och bara har det mysigt och roligt!
Sen på kvällen åker jag hem och har det bra med min familj.
(eller att det är danstävling)

Söndag; äter god mat och är hemma och tar det lugnt, för att senare åka in på en super duper rolig träning på dansen.
sen sover jag riktigt gott på kvällen.
och tänker på att det är skola dagen efter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0