Dag 2 - bloggar jag läser


Malin & Hanna

två söta tjejer som skriver om deras dagar i sin blogg


Hanna
hon har även en egen blogg och skriver bra!



Johanna
jag gillar verkligen johannas blogg,
hon skriver inte bara om sina dagar utan också mycket av sina egna tankar och ideér.


Alma
hon skriver också mest om sina dagar och om pontus! ;)
det är mycket bilder och det gillar jag!


Lisa
min danslärare, jätte roligt att läsa hennes blogg.
hon skrvier om lite allt möjligt


Sabina
min andra danslärare,
även hon skriver väldigt bra och om allt möjligt.



Jennifer
hon tar jätte fina bilder som hon lägger ut och skriver bra.


Sara Larsson
en jätte söt tjej som skriver lite om sin dagar.


Sara Malm
jag gillar hennes blogg,
hon skriver jätte bra och det är mycket bilder



Sandra
skriver mycket om sina dagar och ganska mycket kläder finns det även bra uppdatering!


Evelina
hon skriver mycket om sina dagar men även annat smått och gott


Ebba och Evelina
dom galna tjejerna, dom skriver roligt och uppdaterar mycket.


Linnea
när hon väl skriver så är det bra.
men det händer inte så jätte ofta ibland ;)



Moa
söta moa skriver om lite allt möjligt smått och gott


Emilia och Liisa
två tjejer som skriver om sina liv här på jorden! ;)


Josefine
hon fotar super fina bilder och jag älska läsa hennes blogg.

Profile picture
Alva
även hon fotar super fina bilder.
också skriver hon om sin vardag

finns säkert fler jag kikar in hos men dom här jag läser mest
jag älskar att läsa bloggar därför det är så många! ;)

HAR LÅNAT BILDERNA FRÅN DERAS BLOGGAR OCH FB.
HOPPAS NI TYCKER DET ÄR OKEJ! :D

Kommentarer
Postat av: nenny

glöm inte min blogg oxå sötnos!

fin blogg ni har tjejer o krya på dig linnea ! <333333



//neennnyyy

2011-02-07 @ 22:32:57
URL: http://jjennysdagbok.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0