Dag 14- pinsammaste jag någonsin gjort

det får bli två dagar idag eftersom jag inte gjorde nån igår.

ja enligt mina kompisar är jag alltid lite pinsamm, men det är för att jag inte direkt är så rädd för att skämma ut mej ;)
men en gång när vi var på en fotbolls cup så hade jag ett hubba bubba paket gjort av hård plast.
mamma stod vid soptunnan så jag kastade den till henne och sa åt henne att slänga den, men vinden tar tag i paketet och en dam får det rätt i huvudet!
så vänder hon sej till mamma och hon säger:
det var hon (mamma pekar på mej) som skulle kasta det till mej, ursäkta
sen så kollar damen surt på mej.
sen tyckte jag att dom satt och prata om det tills dom till sist gick.
haha det där var faktiskt ganska pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0