Dag 14 - det pinsammaste jag har gjort

Vet inte riktigt vad jag har gjort för pinsamt, vissa av mina kompisar tycker att jag brukar vara pinsam ^^ Men precis det Lina sa så är inte jag heller så jätterädd att skämma ut mig :P
men om jag tänker efter så är det nog den gången jag var typ 8/9 år och hade dansat på cityfesten, då efter alla hade dansat och uppträtt så skulle alla som vart med gå ut på scenen och tacka för oss, så vi stog uppe på scenen och klappade till musiken som var på och jag var så inne i allt klappande så jag märkte inte att alla hade stält upp sig i en kö för att kliva av scenen. Så jag stog där alldeles själv och klappande med en kö bakom mig som väntade på att jag skulle komma XD
Haha man är juh för go när man är liten XD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0