Dag 13 - min dag

först vaknade man och fixade sig och så. Bloggade innan jag gick till bussen var nära på att missa den (a)
Var skolan sedan Musik var det roligaste på hela dagen! :D
Slutade med idrott skyndade mig väldigt mkt så jag skulle hinna med bussen in till friträning men bussen var typ 10 min sen eller mer >.< HATAR sena bussar..
Kom iallafall in så tränade jag med söta kusinen! Såååå nu är jag vääldigt taggad till imorron! :D:D
köpte nya svarta dansskor efter träningen och sen fika med mamma och mormor på Wayne's Coffie för mormor fyller år idag! :D Grattis på födelsedagen rara mormor! Nu sitter jag här och skriver och lyssnar på street musik hihi (a)


gammal bild på mig och jossan när vi vann street par på ett skolmästerskap ;)

Söta Paulina och Lisa så glada på prispallen på en tävling i Falun förra terminen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0