Dag 1 - mina rädslor

jag är ganska rädd för höjder.
t.ex parisehjulet tycker jag är mer en plåga än nått jag njuter av,
den går aldeles för högt upp.
lika om jag ska klättra upp på stegar, jag blir livrädd och det kan räcka att någon annan gör det.
fast det går bättre att klättra om man själv håller i sig.

jag är alltid rädd att karuseller ska gå sönder.
haha varje gång jag åker en karusell så är min känsla att den ska gå sönder.
jag vet inte varför men det känns så.
haha jag är nog lite rädd för karuseller med låter det som..

jag är riktigt rädd för råttor.
dom är bara stora och äckliga och det känns som att dom ska bita en.
råttor är min fiende nr 1 ;)

det var allt jag kom på just nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0