Brynäs IF, feber..

Tjena Linnea här :D
idag när man vaknade så var man väldigt snorig inte roligt alls,
så jag gick ner och tog febern för jag hade även lite huvudvärk :/
hade 37.2 så jag bestämde mig för att bara kolla på träningen istället för att vara med på den.
Efter träningen så kom mina kusiner hit riktigt goa är dem :* 4 och 8 år är dem riktigt söta!!
Senare åkte vi på Hockey Brynäs - Djurgården Brynäs vann såklart med 2-1 :D Jippie!
sen hade man det mysigt med släkten kollade lite på melodifestivalen, Danny var bäst!! :D
sen åkte kusinerna hem och jag tog febern igen 37.5.. INTE BRA!!!!!!!!!
så ingen träning för mig imorrn D: buuuuh!! hatar att vara sjuk!!! :'(
hejdå ha en fortsatt frisk och trevlig kväll alla läsare :*
bild på mig och lina sen i somras!! Bara jag som saknar Sommaren??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0