20 dagar framåt

Jag tänkte köra en sån här 20 dagar grej, som startar imorgon!
vi får se om linnea också hänger på!
Dag 1 - mina rädslor
Dag 2 - bloggar jag läser
Dag 3 - 3 saker jag ogillar och gillar
Dag 4 - det här hade jag på mig idag
Dag 5 - min bästavän/bästavänner
Dag 6 - en perfekt helg för mig
Dag 7 - mina vänner
Dag 8 - i min skolväska finns
Dag 9 - det roligaste jag vet
Dag 10- någon som gästbloggar
Dag 11- Mina favorit bilder
Dag 12- berättar om något busigt jag gjort
Dag 13- min dag
Dag 14- pinsammaste jag någonsin gjort
Dag 15- den frisyr jag trivs bäst i
Dag 16- mina drömmar
Dag 17- något jag saknar
Dag 18- någon jag kan prata med om allt 
Dag 19- dåliga ovanor
Dag 20- ett minne jag aldrig glömmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0