1:a sesongen avklarad :(

Tjena, har nu kollat klart på 1:a sesongen (stavning) av Glee, jättebra serie längtar tills jag får se hela 2:a sesongen också :D
ja väntar bara tills klockan ska bli 15.30 då jag ska klippa mig :)
och imorrn får jag äääntligen åka till skolan :D har faktiskt längtat efter skolan, fast det gör väl alla när de har vart sjuk? eller håller ni inte med? Det gör ialla fall alltid när jag är sjuk ^^
Imorrn får jag även dansa med min älskade grupp 14 FeeT :D hihi älskar er!!
lägger väl ut bild här på håret senare när jag kommer hem :)
om ni kommer se någon skillnad ^^

aja ciaoo kramisar Linnea ;)

P.S hahaha Lina, ja du är verkligen en "blogg läsare expert" ;)
hahah älskar dig snuttan :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0