When love takes over.

Ibland känns det faktiskt som om kärleken tar över ens kropp. Känns typ så nu ^^

Men tillbaka till verkligenheten, idag så var det skola som vanligt fast det var inte en vanlig dag eller vad man nu säger. Eftersom dom som var på Öppet hus i Onsdags fick komptid 2 timmar :) jag var där i 1 timme men jag och Mikka frågade om jag också fick gå då när alla gick efter lunch och ta igen det på studie verkstan på Måndag och det gick bra.

Om jag hade stannat kvar så skulle jag ha blivit ensam och det skulle inte vara så kul. Men som tur är så har man
väldigt snälla lärare på Älvboda Friskola! Är väldigt acksam! :D
Dagens planer: Åka till Jossan och träna discopar, äta hos grannarna och sen slappa ;)
höööööörs ;*


hehe en gammal bild på mig och jossan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0