uppsala

har haft en super mysig dag i uppsala med konfa gänget!

när vi kom dit tog vi en snabb rundtur i domkyrkan, jag hade vart i den förut men det är ju så himla fint där.
vi gick runt lite snabbt där inne fast helt plötsligt började någon kör att sjunga... haha
sen vare dags att käka lite på max,
men först följde jag med gunnar och köpte dipp sen gick vi på toa näre va jätte lång kö.
så känndes som jag sprang runt mer än jag satt och åt! ;)
sen var det äntligen dags för lite shopping på stan, jag gick med linnea.
vi hade lite svårt att hitta till en början men sen så gick det ganska bra tillslut.
jag köpte ett svart linne från gina + hårnålar.
kan lägga upp bild sen...

sen så åkte vi och hälsade på nunnor.
vi fick träffa 3 stycken, det var ganska kul.
dom bodde i ett vanligt hus och det var inte alls som jag hade tänkt mej.
men vi har haft en super mysig dag, jag älskar verkligen den här konfa gruppen.
det är ett så sjukt härligt gäng.
lite bilder knäppta med ifååånen...
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0