Underbar dag med underbaraste människorna! :D

Idag var jag på Workshop inne på Uddans. Fick lära oss 3 olika hiphop stilar av Malin, Fredrik och Martin tror jag att han hette (a) Bra koll känner jag XD
De olika stilarna vi fick lära oss var då som Lina skrev tidigare: Waacking, House och Breaking :D
Superkul med alla tycker jag! Fast House var roligast! Hehe (a)

Efter dansen tog man sig en dusch och åt lite lunch och stack iväg med Hanna och Malin till Sandbankarna i det fina Vår/Sommar vädret ;) Tog en massa fina bilder och tyvärr så tog inte jag några ://
Har typ ingen kamera man kan ta bilder med heller :/
Vi var på Sandbankarna i ungefär 2½ timme kanske, riktigt skönt var det i alla fall ;)
Efter vi vart där så knäppte vi mer kort ute på Malins studsmatta ^^ Sen åkte Hanna och jag och Malin cykla hem till mig och käka Tacos tillsammans med hennes och min familj! :D

Härlig kväll var det i alla fall! :D
Dagen jag aldrig kommer att glömma!! :)

Ska och slänga mig i sängen tror jag..
Vi höööörs ;)
Sötnosarna mina på bild! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0