spotify

Jag vill inte ens tro att det är sant, spotifys gratistjänst kommer från och med 1 maj ändras lite:
♥Varje spår får endast spelas totalt fem gånger.

Den totala lyssningstiden kommer att inskränkas till 10 timmar per månad, vilket motsvarar cirka 200 låter.
det är seriöst helt värdelöst, jag lyssnar på musik på spotify nästan jämt ju, och låten får bara spelas 5ggr? :o
jag kan sitta och lyssna på en låt miljoner gånger!!
det funkar helt enkelt inte, då känns det nästan som ett måset att ha premium och det känns lite onödigt på ett sett.
usch dom gör mej sur, jag har hört det förut men jag har inte riktigt trott det var sant.
men man lär kanske inse att det är så...

länk till artikeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0