Skönt!

Idag har det vart en härlig dag. Började med skola inte så farligt :)

Efter skolan var det konfa gjorde inte mycket satt och pratade inför redovisningen :)
Direkt efter konfan så skulle jag och Micke döpas ^^ Lite roligt var det :)
Fikade hemma med familjen och sen gick jag till Talangjakten på Rio Bio :)

Alla som var med och uppträdde var så otroligt sööööta!! :) 
Dom som vann i gruppen åk 1-4 var några killar från 3:an som dansade till "Replay" dom var jätteduktiga! :D
Den som vann i gruppen åk 5-7 var Peggy i 5:an som sjöng hon sjöng till "Starkare"  hon var superduktig! :D

Men det känndes som om det var bra att jag kom i alla fall. Hade inte tänkt komma först ^^ När man kom genom dörrarna så är det värsta paniken i Caféterian XD haha, så jag hjälpte till där :) Jag, Mikka och Jenny virrade runt lite där men det gick jättebra tillslut :D

Fick in mycket pengar i alla fall.

Jag, Mikka, Denice och Jenny fick 375:- var och en.
Mikka fick 64:- extra för att hon köpt muggar och sånt :)

Bra jobbat Flickor!!! :D

 



Gammal bild på oss allihopa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0