Min bästavän är bara min bästavän!

Har haft en superhärlig och flummig dag med min bästavän Lina ♥
Vi träffade även på Hanna, Malin och Mathilda en snabbis :) Hoppade mycket studsmatta och knäppte massor med kort. Några har Lina redan hunnit lagt ut men jag har resten, nananana!... haha närå skoja bara :D

Inget slår Linas och mina dagar tillsammans!
Så otroligt grymma och dem betyder så himla mycket för mig!
Lina du är den person jag älskar som allra mest, har aldrig älskat en person så mycket som jag älskar dig!!
Du är ljuset i mitt liv, du får mig på bättre tankar.
Det var du som fick mig att må bra, du fick mig till den Linnea jag är idag!
Du var verkligen ljuset i mitt mörker.
Varenda gång jag ser eller ditt namn så ler jag för det är du som betyder allra mest!
Du är den person jag aldrig skulle vilja förlora hoppas att du är medveten om det!
Ditt namn är inristat i mitt hjärta och det kommer finnas kvar där tills mitt hjärta slutar slå!
DU och JAG det är så det ska va! Nu, då och för all framtid!
Älskar dig mest av allt och det vet du! :* ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0